Tuesday, August 12, 2008

Tekanan

saya sedang kesibukan yg amat dahsyat ketika ini :

assignment yg melambak2

job yg sgt dekat datelinenya

kawan2 yg seringkali mencabar nafsu melepak

ayah yg sedang di hospital. doakan ayah saya sihat



saya bkn seorg blogger tegar. saya seorang amatuer dalam menulis. saya masih blm mampu menjadikan bidang penulisan sbg fokus hidup saya. tp saya masih berminat. masih byk benda yg belum ditulis. bila sampai 1 tahap, saya akan berhenti tetapi bkn sekarang. sekarang saya perlu fokus. pada senarai yg saya tulis di atas.

4 comments:

Anonymous said...

harap jenggo lebih byk tulis la pjg sket jenggo.lu suruh gua komen.tap ga bosan nk bace.gua taw lu sebok...tap gua da ketagih bace blog lu....btw gua doakan daddy lu sehat cpat k!

Adexx Boxx said...

semoga semua berjalan dengan lancarnya....

Anonymous said...

menulis laa pulok..
slamat2...

Anonymous said...

"kawan2 yg seringkali mencabar nafsu melepak"

hahaha I like this part~