Wednesday, March 24, 2010

Berapa Ramai Anak Anda?

tengah saya godeh2 PC ni tadi tetiba terjumpa pulak 1 test yg dah lama saya simpan dlm notepad dan saya rasa amat menarik utk dikongsi. xigtla sape yg bagi. tp sbnarnye kuiz ni xde kena mengena dgn tajuk. biase la tajuk mst nak gempak je klu x org xbaca. sila jgn harap anda akan dapat mengira berapa ramai anak yg anda bakal ada selepas selesai test ini. ha ape lagi? jom bertest!!!

Terdapat pelbagai cara untuk
menguji
keunikan tubuh badan kita, diantara
keunikan itu sudah tentulah otak
manusia.. dibawah ini ada ujian yang
menarik untuk dicuba bersama.....


Ini adalah ujian masa yang ringkas,
cuma
lakukan dan jangan cuba menipu
diri anda sendiri


Kira jumlah huruf F's dalam perenggan
dibawah dalam masa 15 saat:


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


dah selesai?


Scroll kebawah hanya apabila anda telah
selesai mengira!



























































OK?


berapa banyak?


tiga? (anda tentunya seorang lelaki!!!)


baca sekali lagi!


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


Salah, sebenarnya terdapat 6, kira
semula..

Sebab berlakunya perkara tersebut
diterangkan dibawah
ini...


otak LELAKI tidak memproses
perkataan "OF".

Keajaiban kejadian atau silap mata?

Sesiapa yang dapat megira kesemua 6 F's
pada permulaan
ujian memiliki otak
PEREMPUAN

Cuba la dengan kawan2 anda untuk meguji
setakat mana
kebenaran perkara
ini.."

sekali lagi diingatkan test ini xde kena mengena dgn bilangan anak. sekiranya anda menjumpai 41 F tidak bermakna anda bakal mendapat 41 org anak. terima kasih
p/s : credit to sang empunya tulisan

21 comments:

poosart said...

mmg gempak.. aku kira 2 kali siut, tp x kira 'of' tu... (.)(.)

Anonymous said...

aku kira ada 1 je. macamana ni?

alkapon said...

aku kira xde F! lagi dasyat! tp rupe2nya aku blum kira patut la xde F

fika said...

adakah aku lelaki?

Anonymous said...

musykil ni.

aku pun kira nampak tiga je F tu..otak lelaki sungguh..huhu

Anonymous said...

lempang kang ajid nih!!

Neronite said...

yeahhhh!!!..gua lelaki..!!!...

crazy_labelle said...

yeah wa pon otak laki...
tp wa ade boobbies n pussy... how?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kina kira ada 3 jer...

'aku bkn lelaki!!!!'

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

http://sofia.affiff.com
old school datingsex dating in honey brook pennsylvania
sex dating in shiloh ohio
san diego dating and singles articles black fro white dating
lots of fish and dating

Anonymous said...

http://sanchez.affiff.com
dating roussesupanet dating
adriann dating game
discrete married dating dating a millionaire
anime dating sim

Anonymous said...

http://david.affiff.com
wing couple datingdating and matchmaking sex personals free
marriage services dating
christian dating clubs with mailing addresses lesbian
online personal webcam profiles

Anonymous said...

http://lynnette.affiff.com
dating huge tittsmeeting men at comedy clubs
sex dating in mcintire iowa
adult sex dating site tampa bay singers singles affairs dating
adult dating site rating

Anonymous said...

http://evuora.affiff.com
adult singles dating renfroe mississippisex dating in connorville michigan
dating man woman 20
date online free uk
liberian dating customs

Anonymous said...

http://uepluda.affiff.com
sex dating in centerville pennsylvaniasingle parent dating internet service
dating dresden figurines
sex dating in saulsbury tennessee rate a date match dating
adult dating services new mexico

Anonymous said...

http://isaac.affiff.com
adult sex dating in westbury wiltshirelots of fish dating site
sex dating in gold beach oregon
single parent dating fort huachuca arizona sex dating in ruth michigan
christian help on dating

Anonymous said...

http://maria.affiff.com
adult friend sites dating directorydating steuben glass
sex dating in chatham alaska
adult dating in elrod alabama christian dating service new mexico
sex dating in davisville missouri

H.A.N.A said...

saya kira lelaki tp saya perempuan.
saya seorang perempuan dlm adik beradik... may b dipengaruhi..

i really like dis test.. nanti nak amik bole? (tak-tau-bila-nak-amik)

H.A.N.A said...

saya kira 3!