Sunday, December 7, 2008

Selamat Hari Raya Aidiladha

raya haji kali ini saya tidak dpt pulang ke kampung wlupun saya telah byk kali memberitahu ayah & ibu bhw saya akan pulang beraya bersama. saya perlukan wang. saya perlu bertanggungjawab terhadap kerja yg sedang saya lakukan sekarang ini. ye, saya rasa betul2 bersemangat bekerja di sini. terima kasih kepada semua abg2 team members yg best2 & sgt murah hati. terima kasih juga kpd geng2 jahat yg xjemu2 kidnap gua bwk g makan. i luv u braderrr. sile cium.



sedih. tp saya janji utk pulang bila berkesempatan dlm masa terdekat ini. dalam hidup ni saya memilih utk tidak merungut. saya tidak suka merungut sbb saya percaya setiap dugaan yg saya tempuhi ada maksud tersiratnya. eh xblh citer pjg ni. klu ikutkan hati byk lagi nak ditulis ni tp jam dah pkl 7.55 pagi. org sebok pegi sembahyang raya tp kerja kat opis melambak2 lagi ni.


k la, selamat hari raya aidiladha. saya rindu sama mama n papa n nabil n nabila....n.....si tetek
(si tetek tidak bermaksud sesiapa. saya cuma mahu tahu siapa yg akan terasa bhw dia lah 'si tetek' tersebut. hwaheheh)

10 comments:

NedDy said...

selamat hari raya aidiladha..ermm neddy pun tak dpt beraya ngn mama n papa kali ni..sgt sedih...

MinTy said...

Eid-Ul Adha~~~

nashrex said...

slmt hr ry....

Ladynoe said...

aku terasa aku si tetek. Ye la aku kan seksi.


Kau ni....haih...workaholic ke apa?

alkapon said...

Ladynoe : kau lak yg terasa noe. ye la kau kan si tetek seksi. keje aku dah setel ni. aku nk blk jhr. yeeeha!

NedDy : kita senasib la neddy

nasrek & minty : selamat2!

suzy D said...

tu la...aku seronok besms dgn en.khames yg walawpon pade mulenye aku tsalah anggapan die ialah en.majid..aku rindu kat kaw gak!!!

AkiM said...

si tetek..?? lucah sungguh....

D E M O N said...

ajid suke skodeng org dlam toilet..ajid jahat!! tu sbb dia lucah..hahahah

F A R Y N said...

anak derhaka ko ni wat mak ko nangis...haaha

saya sauffian said...

jom lepak!!sedia dikidnap ke?
ehheh