Monday, March 9, 2009

PV6

saya suke warna warni!! mak saya pun!
Image Hosted by ImageShack.us

proposal for naming ceremony petrol vessel PV6 TLDM/Boustead (invitation card)


saya buat binatang ni :

sebanyak : 30 items
selama : 28 jam
menggunakan : photoshop, ai & makian.

saya xkuar rmh & xmandi sejak kelmarin. ye, saya mmg jujur.

9 comments:

vandal said...

aku bernasib baik dengan tindakan yang tepat..hehe

D E M O N said...

sebab ko xde la aku jd mangse keadaan!! DZUL KEJAM!! i hate u DZUL!!

tibe2...

Afiq said...

sungguh menyeksa batin..
dzul jgn merajuk lg..
susah nk pujuk..

semut kecil said...

Dijemput hadir ke majlis Retrospektif Sutradara Indonesia; RIRI RIZA yang terkenal dengan filem Laskar Pelangi, Gie, Eliana Eliana etc anjuran Fakulti Teknologi Kreatif & Artistik, UiTM.

Di Pawagam Mini P.Ramlee pada 14 & 15 Mac 2009 (Sabtu & Ahad) dari jam 10 pagi hingga 6.30petang.

Antara acara adalah tayangan 3 buah filem beliau, sessi apresiasi dan bengkel untuk pelajar perfileman.

Jadual acara boleh dirujuk di skrinfilem.blogspot.com

Jadi, moh le ke sana... =) datang, jangan tak datang... =)

Mintak tolong hebahkan sekali pada keluarga, saudara mara, ibu bapa, anak anak, kawan2 etc... =)

Encik rizal said...

Ala Dzul tmpt baru kau tu x best kan? xleh ym kena guna meebo. Facebook pun xleh bukak.

Zura Firdaus B. Japri said...

HEBAT!!! ke?

ame said...

jid...ble nk shooting.........................................................................

alkapon said...

vandal, D E M O N, Afiq, Encik rizal:
sume org syg kau dzul. kau je syg midah xsyg org lain.

Zura Firdaus B. Japri:
xhebat zura. kau lg hebat

ame:
sok kita meeting wokey? lek lek jgn nangis ame. nnt aku bg komitmen sebest mungkin utk pojek coli kita

suzy D said...

bile nk mule pojek coli??