Tuesday, March 3, 2009

Februari

bln yg plg dahsyat di mana setiap ujung minggu diisi dgn pelbagai aktiviti luar kawasan.

spjg bln februari saya telah ke :
bagan serai
bp
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pontian
jb
Image Hosted by ImageShack.us

ni alice. dia org sabah

ayer keroh
genting
ipoh
taiping
kulim
kepala batas
sg petani
bayan baru
bt feringghi
gelugor
pulau jerejak
Image Hosted by ImageShack.us


secara magikalnya bulan ni sampai 3 kali che pi utaraq sedangkan last pi awai taun 2006 & tu la 1st time che pi. bln ni jgk dh 2 kali ke selatan.

semuanya best, especially when my design goes to bagan serai for sime darby plantation n for the 3rd time i meet paklah & bergambar mesra dgn dia wlupun dia xprasan langsung kehadiran saya. eh gatai betui che la ni asik dok ckp omputih ja.
Image Hosted by ImageShack.us


misi ke penang pun best sbb byk awek. semuanya best kecuali misi saya ke JB di mana kazen saya abg long shahrul kembali ke rahmatullah. sedekahkan al-fatihah.

sblm tu saya balik ke batu pahat sbb kakak saya kawen dgn org jawa. mereka berkawen di atas pokok. saya rasa sgt bersalah pd keluarga sbb xsmpt luangkan byk masa utk tlg menolong sblm majlis sbb overload keje. mereka xkawen kat atas pokok pun. mereka berkawen dgn seronok & terus menerus berseronok hingga skarang.

bln ni saya tonton 2 muvi hebat - the curious case of benjamin button & slumdog millionaire.
& sebuah muvie superhero yg plg bangsat pnh saya tonton semenjak bermulanya millenium baru - the punisher. macam konek

bln ni saya terpaksa spend rm620 utk moto nyamuk saya yg sgt laju (800km/j) akibat terpaksa dioverhault sedangkan kali terakhir overhault hanya 3bln lps. baik aku beli cipap! seronok sket. automobil! automobil! nafsu saya dah xtertahan ni!!!

& semalam saya check2 blog ni & xbraper best rupe2nye webhosting ihsan dari kwn cyber, mr. rudi tlh expired & beliau masih gagal dihubungi. gambaq2 yg che upload sume ilang. so terpaksa la saya upload kat imageshack wlupun saya xtau camne nak ilangkan ayat SHARE THIS IMAGE ON TWITTER PUNGKOK HANG NI. tlg ajar, saya bkn bdk IT.

bln ni saya cuba diet dgn xmakan nasik selama 3 hari. hasilnya? xde pape..hehehh. hari 1st saya rasa masih cool, hari kedua? yeah slumber badak je gua. tp bila hari ke3 mula rasa nak kunyah rumput. nasik mmg sgt berkait rapat dgn emosi. sblm aku lempang org baik aku makan nasik. nampak gaya cita2 utk kembali hensem spt form4 semakin jauh.

bln ni jgk paan beli keta baru idaman saya, perdana v6 yg blh bercakap. ciss!!! salute lu jowoo!! klu bkn sbb sekeping degree ni xdenye aku nak idup seksa study2 wlupun dah tua ni. nasib baik ade trip. nasib baik ada klasmet yg best2 & lecturer yg sgt supportive. hidup AD221!!

bln ni sgt sikit spend time utk 'kwn baik'. saya tau benda ni akan menjadi semakin sikit & akan hilang. sori SDTB jgn nangis2 tetek kau kan besor. hidup tetek!!

org baik perlu bla sblm dia trs idup dkt ng kau n jadik sum1 yg annoying n wasted camtu je. aku kan org baik.

saya lapar. bai!!!

10 comments:

Anonymous said...

ko gado ngan suzy D ? - pak tua

D E M O N said...

hahahahhaaa...i lap ur blog~~ kenangan kejar pak lah mcm lalat sentiasa tersemat di jiwa..oyeah~

MinTy said...

hahaha...
hee akhirnya ade gak update...
asik klik blog ni post lama jek...
terhibur...

Kristal Media Group said...

cunnya alice..... =)

nak kenal bleh.... =p

Anonymous said...

aku rindu sgt nk lepak ngan kaw...smlm aku call ptg acap kate ko berak..tghari ni aku call lagi ko tak bgn tdo lagi kot.....

hikayat aku dan mereka said...

cool..

che antz said...

huhuh..isi la hari2 ngan gembira..jgn moody2..yeahhh keep a rockon babehhh!!!!

Anonymous said...

mari ke penang lagi.
carik bikini pulak.
hhohohoh

Anonymous said...

sian suzy D hehe.. best best dpt masuk blog kau.. semster nie bes..

Anonymous said...

huih..knapa aku pon ade terselit dlam entri nie? heheh xpe jid Ko bli la V6 gak..nt kita leh bt club Kereta.. jd mat kereta..hehe

taik la kata org jawa kawen atas pokok..lempang kang.. Marah nih!!

hahaha.. klu da time nt kita g trip la memana..aku pon nak cuti2 gak...