Saturday, October 18, 2008

2 Bulan Tanpa Hiburan

salam semua.

jarang sangat dpt menulis sekarang. alhamdulillah, rezeki utk sem ni agak ok berbanding sem lepas. terima kasih kepada abang2 yg telah byk bg job - dpt jgk saya beli piano kibod, n81 yg blh simpan byk file blue & juga makan dgn sekenyang2 mungkin. terima kasih juga kepada adibol, kariyappa & banok yg selalu membantu atau skurang2nya menemani saya wlupun ketika saya tidak endahkan sgt pun kehadiran mereka kerana terlalu sibuk. ya, saya terlalu sibuk sekarang. saya terpaksa buat byk job freelance semata2 utk hidup lebih gembira (sepatutnya) dan juga utk membayar hutang piutang terhadap along berdaftar.


alkapon
proposal for Astrolife Kids Club


alkapon
proposal for Dubai Science Exhibition


alkapon
proposal for Astro Box-Office


alkapon
proposal for Pusat Sains Negara


alkapon

UiTM assignment - Pasar Mini Pak Teh (catalog)



alkapon
proposal for Woman Entrepreneurs Award


alkapon
UiTM assignment - Infusion (company profile)


alkapon








proposal for Boustead Heavy Industries (company profile & brochures). semua item ini dibuat dgn rasa macam nak terberak, terkencing & hampir mati.



bagi saya, kepuasan dalam design adalah dgn membuat semuanya sendiri tanpa mencuri grafik/gambar dari internet. kecuali tiada pilihan lain atau kehendak klien, semuanya saya hasilkan sendiri wlupun terpaksa luangkan masa sebanyak 16jam hanya utk membuat konsep astro box office & hampir 100jam utk Dubai Exhibition. semua ini adalah kerja dlm 2bln terakhir ini. sangat sibuk kan?
ada juga suara sinis di kelas yg berkata saya hanya tau tidur bila di rumah. ye geng. gua cuma tau tido. sambil mimpi mak korang jadik harimau.

oklah, dah siang. saya ngantuk.



oh lagi 1, sebenarnya saya xsimpan file blue pun kat dlm hp. saya ada monitor yg cukup besar utk menonton buah dada perempuan dgn imej yg lebih besar berbanding saiz sebenar. tp bkn utk 2bln terakhir ini.

4 comments:

Amak said...

buat aku rasa nak install 3d software je. tapi takut meletup pulak laptop aku. dah la takde grafik kad.

tabik.

Anonymous said...

ko mmg hebat la ajid..hahahah..ni baru2 betul2 superman!!

MinTy said...

hebat~~~

Unknown said...

mmg hebat
kagum..mmg berbakat..
teruskan..
ehh..dh dpt kan hak cipta tak kat design2 ko ni..
kang kena cilok lak...