Friday, October 31, 2008

GED516

Hai adik2 sekelas! baca ni!
alkapon
kerja selama 2 jam setelah eksperimen sepanjang mlm menemui jln buntu. poster dah siap. tp animatiknye xbuat2 lagi.


tiba2 blog ni jdk design blog pulak kan? buat design ni bermusim jgk mcm musim mengawan. semester ni paling byk
keje & xde masa nak berbicara tentang hati & perasaan. lagipun blog ini bukannya diari hidup seorang lelaki berjiwa wanita. saya rasa lebih baik saya tidak menulis sekiranya tiada apa utk dicerita drp menulis tentang kisah hidup dari bab bgn tido, gosok gigi, kencing & berak, jln2 di midvalley serta makan dgn 'si dia' & ternampak tikus di william.

ataupun memenuhkan blog ini dgn gambar2 saya & kawan2 pergi ke jusco bkt raja tanpa sebab. itu blog pondan bkn blog saya. blog saya blog lelaki sejati. lelaki sejati mst minum arak. mesti cakap BESAR. mesti kaki romen pompuan sana sini!! MURGHKAHKAHKAH!!! okla dah start mengarut ni. baik sambung buat kerja. bila dah nak musim menulis nnt saya menulis.


p/s : bile la nak musim mengawan pulak ni??

No comments: