Saturday, August 22, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri!

dah setaun lebih blog ni tp blom smp 40 post pun yg aku tulis. pemalas gile kan?


hai!
selamat berpuasa & selamat hari raya!

hidup agak berubah sekarang. semester baru, ekonomi merudum.

1. ekonomi saya merudum teruk sbb dah lame xde job yg mampu membuatkan kita ketawa gembira bersama & good mood utk beberapa ketika. saya merindui beberapa org abg2 & encik2....hehe. saya merindui masa silam - bln2 yg lepas. saya rindu duit dan kenyang secara luar biasa. saya rindu beli baju & terlupa saya ada baju baru & beli baju baru lagi. kenangan itu sgt indah sehinggakan lawak jenaka terasa 2x lebih kelakar dan muke lebih hensem. waktu itu rina nampak lebih ranum dari sepatutnya, acap nampak lebih putih & dzul nampak comel. waoO...berhantunya duit.

2. keluarga saya telah berpindah ke jb minggu lps. ini bemakna kena la gua blk jb slalu ek. wlupun kat jb gua cume ade beberapa ketul je kwn tp gua...ehehe...rahsia. ek? tp memori kat batu pahat (bp) xkan saya lupakan smp tahun 2041. sile baca balik entry Batu Pahat saya. terlalu byk kenangan yg xboleh dilupakan di bp antaranya ialah kenangan mencuri & juga kenangan bersalam dgn ramli sarip.

3. sekarang saya byk menghabiskan masa di rumah bermain PES bersama acap & adib. sekiranya mereka pergi dating saya akan rasa bosan & mula menonton benda yg bkn2. kerana terlalu bosan jugalah saya menggatalkan tangan menggodeh CPU sehingga hard disk 1 terabyte saya rosak. saya hanya mampu gelak kecil kerana ada work yg bersaiz 181 gb di dlm hard disk itu. kelakar yg betul2 kelakar.

4. mujurlah kawan2 se-kos slalu ajak main futsal. saya rasa lebih sihat sekarang. kini punggung saya semakin cantik

5. henpon dah gila, nak betulkan mahal maka terpaksa dibetulkan guna lutut & penampar. kepada kawan2 yg sms aku xbls, sori brader, pls call. misscall pun xpe nnt aku misscall blk.

6. saya sudah tidak YM freak lagi. harap maklum. hidup yg realistik lebih bagus, kan?

7. kereta saya berwarna putih & terasa nak cat menjadi kelabu tp kos mengecat mencecah ribuan ringgit dan basuh pula rm8. saya memilih utk tidak membasuh kereta sehingga menjadi kelabu.

8. tajuk major masih blur. perasaan yg sama dgn 4 tahun lalu ketika final diploma. moga2 endingnya pun sama. kwn2...tlg bg aku idea!

9. saya berpuasa penuh semenjak tahun 1993 iaitu ketika saya darjah 3. ketika itu saya tidak tinggal sembahyang. ooh...solehnye aku dulu..

10. saya sudah berhenti merokok.


10.1. ok sekarang saya dah merokok semula. tadi lighter saya hilang.

_______________________

haih..ok lah. terima kasih kerana sudi membaca blog saya yg xmembantu apa2 ni. saya menulis bila berkesempatan & ada isu. tapi dah lama xde isu & hidup saya agak mendatar semenjak peristiwa mendapat F (entry sebelum ini). saya rasa sangat2 terharu kepada pembaca yg sudi komen dgn penuh emosi, bersungguh2 & juga dipenuhi nasihat2 yg byk membantu & memberi semangat. terima kasih semua.

acap...ooo acap... jom lwn PES. takut ke apa??

8 comments:

"Kopi dan teh tu biar di-boh susu"-Bakal Queen said...

haha.kebiulan anda seksi.

Gooseberry//Yo said...

weh seksiman, tak ghairah ym dah? betuiii ka ang ni?

acit said...

Muahahaha!!! da cukup terer ke nak lawan PES dgn aku?? PS2 ke PC??

alkapon said...

eleee....main WE dlu pun aku yg ajar....hahahahah!!! pki pc la brani! same je tp gambar lagi lawa beb

mr. hafis said...

selamat berpuasa juga brav.

stay sharp.

Anonymous said...

ajid dah x kaki ym?
wahh.ajid, jom buat research. *wink*
i <3 u

Unknown said...

alaaa...aku baru nk bersorak ko berenti merokok tp itu hanya gurauan badak..cettt..slamat berpose ya ajid..jgn tgk tetek je keje..HAHAHAHA

pecinta_Islam said...

salam ramadhan